Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Thursday, July 21, 2011

DaH 29 TaHuN.............(21.07.1982)

                Pejam Celik Pejam Celik dah sampai besday aku la untuk tahun nie...alamak..tambah lagi setahun, 29 tahun la aku tahun nie, pa nak wat...masa tetap tak menunggu kita terima ja la.......Semoga aku diberikan kesihatan yang baik, kemurahan rezeki n jodoh yang bila tak tau akan tiba seorang yang baik, soleh, beriman dan mengikut suruhan dan meninggalkan larangan Allah....Kalau lah semudah abc123 untuk mendapat semua alangkah bahagianya hidup kan....


Kad daripada Jabatan untuk aku....yang dibuat n direka oleh Cik Fahida


Kad (Muka depan) dan wish daripada kengkawan amat mengembirankan Hati aku nie, Terima Kasih diatas sokongan dan dorongan anda semua....Kesedihan terubat oleh persahabatan kamu sekalian......
Semua kengkawan ofis aku dapat sorang satu nasi ayam bungkus.....hehee.....murah rezeki aku belanja lagi k.... Doakan aku............

Terima Kasih untuk semua pemberian ini.......





0 comments:

Post a Comment