Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Thursday, August 4, 2011

NAiK AnGiN AkU.................

              Semalam duk sibuk mengutip baju aku yang seminggu tak dibasuh tiba tengok pa Si Shiro aku nie buat..naik angin ar aku....elok-elok dah masukkan semua dan dah asingkan ikut gred masing-masing tiba tengok pa Si Shiro  nie buat..dia leh lak lompat atas baju-baju aku yang dalam besen tu nasib dia tak lompat dalam timba kat sebelah tu lak..hehehee......nasib tak dak air lagi dalam besen tu....habis lekat bulu-bulu dia tu..nak kena kibas dulu lak, adus..aku dah la malas, letih ja duk nampak bantal ja nak tido nie leh lak dia duk ganggu aku....ish...angin aku....apa lagi aku pun ambik handphone aku trus snap ja gambar dia...tapi walau marah sayang tu tetap ada..hehehee.....tengok comel lak dia dalam besen tu, hehehe..........comel tak????

Si Shiro yang menggangu kerja aku nie.......dia ingat tempat dia bermain kot


Dah marah dan panggil nama dia pandai pulak dia tengok aku nie...

0 comments:

Post a Comment