Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Sunday, July 3, 2011

JaMuAn MaKaN mALam 2011.........


DaPaT PC BaRu............RaBu (06.07.2011)        
 Hurray...Heppy....Dapat PC baru kat Ofis...Yang lama ok lagi tapi dah habis tempoh sewaan, so dapat la yang baru lak....

PC Lama Aku....

Sekarang......Nie PC Baru yang aku dapat...lebih Panjang.......

JuMaAt (01.07.2011)

            Majlis Jamuan Makan Malam Keluarga Jabatan aku bagi tahun 2011 telah diadakan pada 1 Julai 2011 di Tapak Pesta Pulau Pinang.  Majlis ini bermula Jam 8.00 malam tapi aku, fahida dan Sara datang lewat dalam pukui 8.30 kerana tersesat..boleh macam tu..lawak kan...Memandangkan aku ngan sara tak pandai sangat jalan di Pulau Pinang nie, so bila ditinggalkan fahida, apa lagi kami berdua terkedu n duk gelak la dua2 orang dalam kereta...tak tau nak ikut mana...kawan-kawan yang lain dah mula call tanya kami dua kat mana..lawak sungguh aku rasa malam tu....hehehee.....Apa pun aku ngan sara cuba jugak mencari jalan akhirnya bertemu jugak dengan fahida n sampai ke tempat yang nak dituju jugak akhirnya...  Walaupun tempat banyak yang dah penuh, so ada la tempat untuk kami di belakang...Apa pun tak habis-habis kami bercerita n gelak pasai kesesatan tu.....hehee.....



Nie ha gambar aku ngan kawan-kawan aku satu meja....sara, aku, fahida dan fami....penuh meja dengan makanan.

Akhirnya tinggai pinggan ja n ada jugak popia yang tak habis...

                      Malam nie juga ada persembahan daripada setiap Bahagian dan Cawangan Jabatan. Cawangan aku pun ada jugak nie ha Encik Taha dan Kak Yati n band......Selain tu ada jugak Cabutan Nombor bertuah..Agak bertuah jugak aku malam nie..tapi memandangkan aku dah balik tak dak rezeki la aku..hehehee............malas nak tungggu ya la rumah jauh......Akhirnya terlepas jugak la nak dapat hamper untuk di bawa pulang untuk ibu dan akak yang menanti di rumah.....
Sabtu (02.07.2011)

                    Hari nie gembira sangat-sangat coz nak jumpa member lama aku yang sorang nie cute sangat nama dia Notrafidah Othman aka Ieda..........dah lama tak jumpa dia cuma msj ja menyatukan kami..hehehee....Dapat jumpa pun jap je di Majlis Kenduri Kawin adik ipar dia..sekejap tapi berbaloi la coz dah lama tak tengok rupa dia ngn anak dia, Daniel....
                    Kecewa kerana gambar yang diambil bersama Ieda tak memuaskan hati, so tak dapat la nak diabadikan dalam blog aku nie...Moga dapat berjumpa lagi ngn dia, Insyallah...panjang umur kita jumpa lagi k Ieda.....Semoga kita jadi kawan sampai akhir hayat kita......Semoga kita bahagia dan gembira menjalani kehidupan masing-masing......


0 comments:

Post a Comment