Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Friday, February 4, 2011

CaMeRoN HiGhLaNdS.. 8 JaNuAri 2011

Pada hari Sabtu, 8hb Januari 2011..aku dan famili aku termasuk akak aku yang duduk kat puncak alam ke Cameron Highlands, Perak.. Akak datang dari Puncak Alam dan kami dari Pulau Pinang. Tempoh perjalanan kami hampir sama kerana Cameron Highlands nie terletak tengah-tengah antara Pulau Pinang dan Selangor. Dah lama kami semua tak pergi ke Cameron Highlands nie....so semua jadi excited giler la nak pi tapi aku dah pi dengan kawan ofis tahun 2009. Tak banyak berubah sangat la...Jalan baru Simpang Pulai memang sesuai dan selamat...Jalan pun luas......
View album

Kat Cameron highlands nie kami menginap di Casa Della Jarzmin... Apartment nie boleh dilawati di http://www.casadellajarzmin.com/. Kat bawah nie gambar dalam Apartment nie..  Apartment nie ada 3 bilik..besar jugak bilik-bilik dia...puas la kami pi beramai-ramai dan tinggai kat situ.... Harga pun RM250.00 ja satu malam..so kami berkongsi la wang pembayaran dia..... Kami booking untuk 3 hari 2 malam...Yang tak best nya apartment nie kat atas, so kena naik tangga...yang cian nya kat mak aku la, kena panjat tangga sampai tingkat 3..apa la nasib..dah booking terpaksa ja la naik...dapur, gas, peti sejuk siap sedia....apa pun malam kat situ memang sejuk giler la....


0 comments:

Post a Comment