Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Monday, March 19, 2012

PiN KReAtiFf.......


              Baru-baru nie aku ada order Pin KreatifF....aku tau tentang pin yang cute nie pun kat majalah dara.com....wah..memang minat gila la kat pin yang macam nie...pelbagai jenis bunga ada...cantik tul, memang suka aku tapi nak pakai pun macam segan ja coz macam nie sesuai untuk remaja dan kanak-kanak tapi aku pakai jugak so nampak la aku nie muda la, hehee....perasan remaja lak..tak pa memang nampak luaran aku memang remaja, hahaa........kerja aku sekarang nie asyik order barang online ja nasib baik ar semua boleh dipercayai lagi la..alhamdulilah sama jugak ngan pin kreatif nie sampai dengan selamatnya kat aku melalui pos laju yang dimasukkan kemas di dalam kotak yang sehari ja dah dapat kat tangan aku asal ada duit dalam maybank2u ja so terus online ja...

             Dapat ja Pin nie aku terus gi cari box yang cantik macam kat atas nie untuk dimasukan semua pin aku tu, banyak tak???mana tak banyaknya minimum order 100 pieces la..heheee.......aku pun terpaksa jugak la order 100 pcs....kalau ada yang berkenan di hati jangan lupa tengok website pin kreatif di mentarifashion.blogspot atau facebook depa di mentari fashion...........anak buah aku hani pun suka la aku tunjuk semua nie kat dia, so dia pun berminat untuk menjual kat kengkawan sekolah dia sambil nak ambik untung kat tangan dia sama, kalau tak dak orang nak beli pun aku tak kisah sangat yang penting aku dah pilih yang cantik-cantik untuk aku...untuk anak buah aku kat Puncak alam tu, tikah rosli yang comei tu, mak cik jugak tak lupa untukmu pin kreatif nie coz mak cik tau tikah pun minat gila la, heheee.......


2 comments:

Siti said...

layari siticraftshop.blogspot.com
Brooch chomel2 pada harga 90sen sahaja =)

Nor Ainun Mansor said...

Terima kasih siti untuk information tu....nanti kalau ada yang saya minat, boleh ar saya order kat siti k....

Post a Comment