Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Monday, September 12, 2011

RuMaH KoTaK bArU......

                 Dah lama tak ceta pasai kucing-kucing aku kat rumah..Alhamdulilah semua sihat waalafiat tanpa sebarang masalah....Baru-baru nie aku wat rumah baru untuk Shiro, Shiena dan Shibie..saja la wat coz ada kotak kosong beli bekas buh air kosong... aku balut cantik-cantik pas tu letak ja kat sudut tepi dinding....Shibie adalah kucing pertama yang berminat tengok hasil kerja aku dan Shibie jugak yang mula masuk tapi apa kan daya badannya besar sangat so kurang selesa untuk Shibie...Shibie baring jap ja dalam tu pas tu dia kuar balik la coz tak muat untuk dia...tak pa nanti ada kotak besar cket  leh ar aku wat lagi rumah kotak untuk mainan ketiga-tiga kucing yang kebosanan kat rumah.....
Nie rupa Shibie bila berada dalam rumah kotak nie..comeinya tengok...

Shiena lak suka duk kat atas nie ja...sampai dah nak terkoyak dibuatnya bukan ringan Shiena nie pun..tapi kotak ni lebih sesuai dan muat untuk Shiena.......Ok la Shiena pun suka.....

Nie rupa Shiena pas aku tegur dia duk dalam rumah kotak tu..dia terus lari nek atas tangga nie..sempat jap aku snap gambar dia atas tangga nie..comei tak???hehehee...comeinya aku rasa.....muka kesian ja klu tengok dia..........

Nie lak rupa Si Shiro bila berada dalam rumah kotak nie....ok la jugak untuk Shiro.... Shiro pun suka tapi aku marah ngan Shiro nie coz bila duk dalam rumah kotak tu dia tak reti nak duk diam ada saja dia nak cakar...hbis terkoyak...Shiena dan Shibie ja baik cket la...........


0 comments:

Post a Comment