Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Wednesday, February 29, 2012

AkU yAnG BoSaN.......

SHiBiE...........

SHiEnA......

              Memandangkan malam nie aku ja tinggai sorang kat rumah ngan mak dan memandangkan akak aku telah berlepas ke Puncak Alam..aku pun menjadikan Shiena dan Shibie mangsa aku malam nie..hehehee.......Lama tak ambik gambar dan bercerita pasai anak-anak bulus aku kat rumah tu...Tapi alhamdulilah semua sihat waalafiat..Shibie makin gemuk dan Shiena masih jugak kurus kering dan tak matang lagi.....tengok gambar Shiena dan Shibie nie last sekali Shiena naik angin kat aku terus dia tunjuk kaki dia macam kat bawah nie, heheee..............

2 comments:

JeejeeNet said...

Try komen tgk hahaha

Nor Ainun Mansor said...

apa la gg nieh.....

Post a Comment