Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Sunday, April 17, 2011

JOm HeBoH 2011 (PULAU PINANG)....................


Baru-baru nie aku, akak, mak ngan anak buah aku yang cute (adilah hani) dan hansome boy (Iman Nul Hakim) yang bergambar kat atas ngan aku tu pi la  Karnival Jomheboh TV3 pada 27 Mac 2011.  Aku ngan akak tak pernah miss Karnival Jom Heboh kat Pulau Pinang... Untuk Tahun 2011 nie, Karnival Jom Heboh masih lagi diadakan  di Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang pada 26 dan 27 Mac 2011.    Memandangkan Hari Sabtu hujan lebat seharian dari pagi sampai petang, so kami pun pi la hari Ahad 27 hb tu coz panas terik sesangat. Kami pi dalam pukul 10.30 pagi...Masa nie pun dah ramai orang yang datang..nasib baik parking kat Stadium tu banyak dan mungkin juga hari sabtu tu orang semua tak leh kuar coz hujan so semua membanjiri la Stadium tu hari Ahad.....Macam-macam ada...dapat lak merasa macam-macam jenis makanan dan kebanyakankanya semua harga satu bag RM10.00 ja..hehehe......apa lagi angkut macam-macam la.....
Klik kat bawah nie untuk tengok banyak lagi gambar yang aku dapat tangkap kat karnival Jom Heboh tu.....

0 comments:

Post a Comment