Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Thursday, June 20, 2013

BaBy SHieNa..........

              Pagi nie bangun pi kerja seperti biasa la..selepas bangun dalam kui 5 pagi, aku mesti baring jap kat kusyen rumah dalam 30 minit pas tu baru pi mandi dan solat. tetiba tido kat aku terdengar tangisan anak kucing...ahh.....mana mai lak nie.....anak Shiena....Shiena dah beranak...adoi...tak sangka betoi la...rasanya baru je dia hamil....alamak....sebenarnya dia dh lama hamil la...adoi...perut kecik so tak perasan la...rasa dia hamil pun baru ja dalam 2 minggu nie coz dia kuat makan dan perut nmpak buncit sikit dan bila pegang badan dia terasa puting susu dia jadi besar....apa lagi terkejut giler so aku terus gerak akak aku untuk sama2 saksikan kelahiran baby Shiena...teruja dan takut...duk terfikir nak pi kerja ka tak...bila tengok ok ja Shiena pandai makan uri dan putuskan uri tu dari baby so aku pun lega dan terus mandi dan gi kerja macam biasa...
                 Nie dia rupa Shiena yang gelap dan babynya....sekor ja pun...pasrah ja la...so tak dapat la nak bagi dan jual kat orang...sekor ja...so terpaksa ambik bela wat spare kat rumah...hhehee......

                  Nie dia baby Shiena.....seekor ja rezeki untuk pertama kali selama 3 tahun lebih penantian...Semoga sihat la dan dapat kucing gebu........

1 comments:

nj.hafez said...

ada tak gambar terbaru baby kucing ni... sonok baca :D

Post a Comment