Pages

MaSYgHuL (SuKa DuKa) HaTiKu.........

HiDuPku........PeRjaLaNaNku.........DeStinAsiku......

Muqaddimah

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم (Bismi Llâhi r-rahmâni r-rahîm)

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani"

My Life......Hidupku
My Journey......Perjalananku
My Destinations..........Destinasiku

Sedihku sakitku ku terima,Ku rela ku pasrah jalanku,Ini suratan aku dicuba,Demi rahmat-Mu ku memohon

Kenapa susah untuk memaafkan dan kenapa susah lagi untuk melupakannya....

Tuesday, July 31, 2012

BiLa SHiBie diGaNggu tiDoNya...hehee....

               Selepas berbuka posa dengan perut yang kenyang sesangat aku terus seperti biasa menuju ke depan tv untuk tengok ceta..sebelum tengok tv dapat tengok dulu aksi Si Shibie yang kerjanya tido ja 24 jam jaga badan montelnya yang semakin gemok nie..hehee......
           Nie rupanya Si Shibie yang sedang tido lena di atas bantal kusyen sambil memeluk bantai....apa lagi aku pun mencapai handphone dan terus ambik gambar si gemok oren nie..hehee...
                   Bila dengar ja suara aku bercakap ngan akak... Si Shibie nie macam pakai telinga gajah besar... dengar ja orang cakap pasai dia, ehheeee.......mula ar dia buka mata dia tu...macam paham ja orang cakap pasai dia....

                    Bila Si Shibie mula membesarkan bukaan matanya dan mula melihat kat aku..hehee...............


                Last reaksi Si Shibie nie bila dah tengok orang tengah duk memerhatikan dia...pa lagi terus tenung aku dan membaring macam kat atas nie..tanda marah la tu macam la orang nak tangkap dia lak...heheee.............


0 comments:

Post a Comment